TACK!! VÄRLDENS BÄSTA!!

det här är ju helt sjukt! vi har utan tvekan världens bästa människor i stallet! ikväll efter ridningen så drog mette ner mig till klubbis. allt kändes väldigt skumt. men när jag kom ner till klubbis så var där helt nersläckt. jag kliver innanför dörren ser jag ljus och massa annat. och sen står alla, alltså hela stallgänget stora som små, mamma och pappa. då har detta underbara stallgäng med vad jag hört carro i spetsen ordnat med en underbart fin minnesstund för millan♥. ordnat med en stor tavla med bilder, fotoalbum, tidningsutklipp och en dvd med över 300 bilder på millan. ljus lös överallt och formade som ett hjärta. det först jag gjorde var att börja gråta så klar. jag blev så himla rörd för allt dom gjort. jag hade inte anat någonting och jag som brukar veta det mesta av det som händer i stallet.

alla underbara människor♥


ljushjärta, tidningsutklipp och dvdn.


tavlan.





TACK ALLA!
fam. grahn, carro h, johanna l, matilda n, olivia h, fam. olesjö, sanna h, cecilia m, fam. öhlund, rhode e, fam. von wachenfeldt, johanna s, viktoria p, fam. jusslin/andersson, fam sköld, fam. wilkinsson, fam. pappa, mamma, hempa, mette e, micke n, linnéa h, emma r, johanna t, fam. elfström, fam. asén, pontus, marcus h, fam. jansson, ove c, fam. fägerblad, fam. uddmäre, fam. trulsén, maria k, hanna a, m.fl från mrk och utomstående...
världens bästa människor i väldens bästa stall.
en stor kram från mig till er alla som har varit med på denna fina minnesvärda kväll!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag måste säga stort TACK !!! till alla underbara...

Detta kändes långt in i hjärtat på mig. Jag vet hur mycket Malin uppskattade detta. Ni har visat det som betyder allra mest, OMTANKE! Det Ni alla gjorde ikväll för Malin och hennes älskade Millan är det absolut finaste Ni kan göra. Jag blir så glad och stolt att vi har så fina tjejer runt oss. Stor Kram från Cissi

2009-09-28 @ 23:39:48
Postat av: Jessica å Nattiz

ÅÅÅÅ så fin, önskar vi varit där oxå.. Men nu fick man grina en skvätt p morgonen här oxå, man blir rörd. Hoppas din kväll blev bra, fast den slutade som den gjord ;0).. men en överaskning..

många Kramar

Grahnskorna senior å junior..

2009-09-29 @ 07:02:01
Postat av: linnea

du och millan förtjänade det.

2009-10-11 @ 21:19:55
Postat av: sofia

haha

2009-10-28 @ 20:35:19
URL: http://eeliiina,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0