tisdag.

ska strax åka iväg till stallet igen, men nu e det pontus tur att rida. idag ska jag tydligen få se galopp:) inte bara det. imorgon ska pontus göra en test träning med sigtuna HC, dvs hockey. han har fixat skydd, letat fram hjälp och skridskor. laddad till tänderna dvs:) det kommer gå jätte bra tror jag. jag smyg tog en bild när han provade alla grejer men han fick mig att lova att inte publiucera dom på bloggen.

jag då?? idag har det varit jobb som vanligt. veterinären var där idag och kollade lite. bla på millans bakben. var ingen fara trots att det var jätte tjockt, bara skritta på alltså:) thjoohoo!

nu har han gått ut och startat bilen så det är bäst jag sätter fart.
adjöss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0