tisdag.

hej allihop!
kollade på dvdn som jag fick igår. jag kan bara säga att jag började åter igen gråta direkt när den började spela. vilket jätte jobb maria k har lagt ner på den. var jätte fint iaf, tack så mycket åter igen. letade också fram lite bilder som jag själv hade på millan och började fylla albumet som jag fick. om nån kan hjälpa mig att lägga in den på youtube så alla kan ta del av det fina bildspelet på min blogg så skulle jag bli glad. det är 20 min med bakrundsmusik om det är till någon hjälp.

idag var det jobb. sen red jag steely och marre. blev inte så jätte mycket ridning eftersom jag hade ont i benet idag. hoppas det är bättre tills imorgon eftersom då e det fler att rida.

har kommit från stallet för en stund sedan. på tisdagar så e det ju pontus som har sin ridlektion. han hade talan idag igen, hans favvo tror jag nog. som uppladning ått vi potatis och purjolöks soppa idag. hur gott som helst:) ponte lagade.
nu ska jag gå till sängs så man inte e helt medvetslös imorgon när klockan ringer.

god natt.

Kommentarer
Postat av: Mette

Hej Malin!

Jag har fått nys om en stor Loppis i Väsby som tydligen ska vara riktigt bra. Så jag tänkte om du kanske ville göra mig sällskap dit någon lördag?!

2009-09-30 @ 22:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0