examinatition- check!!

jaha då var det klart. examinatitionen för c-tränarutbildningen avklarad idag. åkte tidigt i morse till strömsholm. började med skriftligt prov på 2timmar. jag använde hela tiden, har väl aldrig hänt förut... jag skrev så mycket att jag knappt vet vad och det är samma känsla jag vill att helena ska få när hon rättar provet. så mycket text att nåt måste ju vara rätt och hon inte ska orka tänka efter för mycket är också en utarbetad strategi av mig. trötta ut läraren.
sen var det dax för den praktiska delen. 4 i varje grupp som ska ha en lektion tillsammans. jag fick introduktion och avslut. sen fick dom andra framridning, framhoppning och avslutande hoppning. jag sa ju inte så mycket eftersom vad ska man säga liksom. men min teori är hon såg vad jag kunde förra gången och tycker att det var bra så då blev det en uppgift som inte var för besvärlig idag. men jag fick bra feedback idag också så det känns ju skönt. så om jag får tro någonting så tror jag att praktiskt så blev jag godkännd å det teoretiska får man väl reda på om någon vecka :S huu va läskigt!!
nu tror jag att jag ska lägga mig i sängen och kolla lite tv. inte sova än såklart men i vardagsrummet visas ikväll hockey- igen...

Kommentarer
Postat av: Mette

Grattis Malin! Men Vad jobbigt att behöva vänta på resultatet! Men det gick säkert bra för dig! Kul! :)



Letitzia gick förresten Grymt bra idag! Lossnade och gick i värsta runda samlade galoppen. Det var super kul, tyckte hon med för hon sparka lite bakut och ruska på huvet! haha

2010-04-21 @ 21:39:28
Postat av: Grahnskan

Tummarna va hållna idag, lite bösigt att köra bara, men men... Det gick säkert kanon för dej...

I get U something i Ditt stall.. som du kan behöva efter allt pluggande...

Jess/Nattiz

2010-04-21 @ 21:47:46
Postat av: Emma

Det gick säkert jättebra för dig, du är ju så himla duktig =) Så snart vill jag prova t

räna för dig oxå!

2010-04-22 @ 09:16:15
Postat av: Urkas

Grattis! Klart att det har gått bra =)

Kram

2010-04-22 @ 09:47:23
Postat av: Ann

Klart det gick bra för dig. Det tvivlar vi inte på!



/ Elin och Ann

2010-04-22 @ 20:34:40
Postat av: caroline

Åh Grattis! Kommer du till Linköping och tävlar snart? Det är ju tävlingar här den 9 maj tror jag

2010-04-22 @ 20:36:15
URL: http://www.packelina.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0