förkylningen är tillbax...

vad är det med att jag aldrig kan vara heltfrisk. förkylningarna kommer och går hela tiden. imorse red jag häppi och arwen. häppi är inte på sin topp just nu. vet inte varför men hon e så himla springig och kncentrerad på allt annat förutom mig. men det går väl över så småningom. så idag (och igår) höll jag på med avsaktningar och halter hela tiden. blev ingen större skillnad idag men det brukar ju komma dagen efter. sen red jag arwen idag. vi provade på att trava lite grann. hon e ett riktigt lite sto, hård i huvudet. men hon e ju inte dum iaf och det är jag väldigt glad över. men envis e hon. hade ju inte varit kul om hon var en sån som ville slänga av.
nu ska jag sova och förhoppningsvis bli lite bättre tills imorgon. god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0