glad påsk!

äntligen känns det som vår! det var på tiden. idag har jag ridit ut på både graciana och crax och arwen blev borstad utomhus. så himla härligt att stå ute vid stocken och borsta häst igen:) hoppas det är lika fint väder imorgon för då ska crax och häppi tvättas och fixas inför tävling på måndag, och det underlättar ju om det inte regnar.

det känns bra inför måndagen. hoppade både crax och häppi i torsdags och dom kändes jätte fina båda två. crax blev det inte så mycket hoppning på för jag hade så himla ont i höften så det fungerade inte helt enkelt inte att hoppa. men dom språng jag tog känndes höga och säkra:)

igår longerade jag sanna på arwen. hon har ju inte fattat det här med vad människan uppe på ryggen igentligen vill. men när man longerar går det riktigt bra. så då tänkte jag att jag skulle ta det hon förstår tillsammans med det hon inte förstår. och det gick ju riktigt bra iaf.
http://www.youtube.com/watch?v=1RM0EkgWx_Y
jag tycker att hon e duktig med tanke på att det är 4-5 gången hon blir riden.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Duktig tjej! Går ju bra :)

2010-04-03 @ 22:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0