massor har hänt denna helg...

i lördags tävlade jag crax i hamre. inte vilken tävling som helst utan vi fick vara med i förklassen till elitallsvenskan. inte för att vi stod högt på listan för att få vara med i laget, men vi var iaf i av dom 8 som red om en plats:) det var ju ett av mina mål med crax denna vår. han var iaf jätte duktig i förklassen, lillprinsen. det går ju i 1.30m för seniorer och det var det vi hoppade i förklassen också. vi fick 8 fel. blir ju så om inte allt klaffar på den höjden. men det var 2 missar som förstörde nollan. jag hade för långa läder märkte jag när jag hoppade kombinationen, för sent. så då sköts man ju ur sadeln och fick inte tillbax honom till nästa hinder, 4fel. det var halt i ridhuset så man fick rida lungt på kortsidorna. så jag kom ganska kort mot en trippelbarr och fick trycka på ganska mycket fram mot hindret, han flög iväg som en ferrari som vanligt och jag fick inte tillbaka honom fram till ett brunt räcke och då blev det 4 fel till:(
han var iaf finast i klassen
före.

efter.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0