plugg plugg plugg....

har suttit inne hela eftermiddagen och läst å läst. snart är det dax för exeminatition på tränarutbildningen. hur ska det gå??? känner inte riktigt att jag har teoridelen under kontroll :S
igår skulle jag vara duktig och plugga hela dagen, men som vanligt när man ska göra något så kommer det alltid något emellan. igår var det en stor svart 4-bent vän på 650kg som lagt sig fast i boxen och blev hittad av stalltjejerna kl 07.00 igår morse. alexandra hade fastnat och kunde inte komma upp så det var bara att ringa in hela styrkan, dvs mamma, ann, maria, pappa och jag. som tur var är pappa brandman så han ringde in sina kollegor på brankan. så vid 20 över 7 igår morse var det full utryckning på väg till lunda gård. med deras hjälp lyckades vi få upp en vinglig alexandra på fötter. skönt att inget allvarligt var fel, lite kolikkänning hade hon nog och så blev det ett blödande så i huvudet. men inget mer än så...
blev inte så jätte mycket plugg då jag satt hela dagen och kollade på en tagen alexandra i hagen.
idag har jag bara ridit steely eftersom böckerna väntade på mig hemma. solen sken och vi red ut en sväng med emma och viktoria. steely var så pigg och skulle spela allanballan inför dom nya hästarna.
nu ska jag lägga mig och läsa tills jag somnar, natti natt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det kommer att gå bra. Lycka till!!!

Kram

2010-04-20 @ 21:21:55
Postat av: Grahnskan

Hoppas det går bra imorgon, onsdag... '

RumpSpark, good luck

Jess

2010-04-20 @ 22:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0