tisdag.

skulle egentligen läsa lite i ridhandboken 1 och 2 men tänkte blogga lite först...
både igår och idag har det varit mycket ridning. idag har jag skrittat graciana som fått ett litet stick sår på ett bakben men från det lilla såret blev det ett jätte ben (hon e svullen alltså, typ ett ben som passar en elefant). men hon e ju nån slags stålhäst. med ett svullet ben inte ett dugg halt, men stel. sen red jag steely och lettan på banan. dom gick helt okej båda två. utnyttjar springet i vårbenen och rider dom ganska mycket fram. sen longerade jag arwen. idag gick det jätte bra.hon har en himmla fin halsansättning när hon går i rätt form. sist av allt så red jag ut en sväng på craxen. panik! det blåste rätt bra och han var ju rädd hela tiden och när han blir rädd e han inte det lättaste att kommunicera med. men jag överlevde iaf:) pratade just med hempa som frågade om jag ville vara med och rida förklassen till elitallsvenskan om 2 helger. jag svarade såklart JA. ett av mina mål är uppnåt:)))
god natt!

Kommentarer
Postat av: Mette

VA roligt Malin med Eliten! Och hoppas allt går vägen med Gnejsen :) Jag håller tummarna!

2010-04-15 @ 09:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0