tisdag.

har varit en rätt så vanlig dag idag, men med mycket ridning. red graciana och häppi i morse. red ut på båda. graciana är jätte lungn just nu. går jätte avslappnat när vi e ute. häppi tävlade ju igår så hon fick en skrittur och vila imorgon. på eftermiddagen red jag lettan. idag red jag för första gången på storaridbanan. så himla skönt! lite tung som vanligt i början men gick riktigt bra på slutet. sen longerade jag steely som hade hur mycket energi som helst. han galopperade i en halv timme konstant med några avbrott för att jag skulle byta varv. sen red jag travjobb på alice på grusvägen runt stallet. hin var hur pigg som helst och tarvade på ordentligt. fick hjälp av O och M att skritta merre och crax idag också. imorgon vilar crax och alice, lettan, steely och graciana ska ridas. fullt ös medvetslös!
god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0