torsdag.

blev ingen hoppträning idag, chefen var dålig så ist för att hoppa så fick jag ha hans dressyrlektion. annars har jag ridit hur mycket som helst idag. red häppi och lettan på banan. dom gick bra båda två. häppi var jätte pigg idag så med henne så red jag mycket skänkelvikning och mycket skritt och avsaktningar. sen red jag ut på graciana, tittig men lungn och avslappnad. red steely och alice i paddocken på eftermiddagen. steely var sjukt laddad. bakbenen nuddade inte marken, känndes det som iaf. alice var lite grinig idag. hon gillar inte att jobba precis. hon gjorde några konstiga skutt i galoppen hela tiden, men det blev bättre efter ett tag.

imorgon ska jag till ks för att kolla mina höfter och träffa läkaren. operation????? vem vet..... huuua!!!
god natt:)

Kommentarer
Postat av: Grahnskan

Hoppas det gick bra hos dr.. Lycka till

Grahnskan

2010-04-09 @ 11:54:17
Postat av: Lisa

Hoppas att det gick bra hos läkaren!

2010-04-09 @ 16:15:38
Postat av: Linkan

lycka till med dina höfter. jag e snart tebax i förorten märsta/uppsala .

2010-04-09 @ 16:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0