då är verkligheten här igen...

stalljobbet måste följa rutiner, massor av folk i stallet och regelbundana träningar.
idag var det lugnt på ridfronten. red häppi i morse ut tur. hon har lite lösa skor så det bidde inte så hårt. men i morgon ska dom flesta få nya skor så då e det slut på slapperierna.
nu är jag precis hemkommen från kvällens dressyrträning. mamma red crax och jag red cosse för första gången på lektion. känndes lite sådär innan eftersom vi inte riktigt tränat oss på sidvertsförflyttningar under sommaren. hon fattar ju inte riktigt det där. men som tur var så blev det en ganska basic lektion, ganska mycket skritt och trav runt fyrkanten och på böjda spår. det lilla sidverts vi gjorde idag var att korta av och öppna upp hörnan. det gick faktiskt riktigt bra. så tills nästa gång så måste vi öva oss ordentligt så vi inte blir avslöjade att vi haft en skön sommar utan massa innötning på banan ;)

imorgon är det jag som står för fijolerna. en grupp med nya tjejer och dom gamla rävarna som vanligt. sen blir det hoppträning på kvällen för mig:) tjohoo!!!
god natt...


Kommentarer
Postat av: Grahnskan

ja det e ju synd att alla inte kan göra som dom brukar, Nattiz e sugen på riding tro mej..

Hur kul e det me en halt ponny...

2010-08-27 @ 22:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0