dagens hoppning

dsc01015 (MMS)

en trött steely. idag var det bara steely som hoppade. han gick 1.10 och 1.20. har kommit underfull med att herr steely är väldigt bekväm. han är ju inte den som klämmer i om han inte måste. vi fick en rivning ioförsig bara en tuche men det är ju 4 fel iaf. sen var jag inte på honom i svängen innan kombinationen, jag tyckte att vi hade en ganska bra galopp så jag lät honom bara rulla på. men det skulle jag inte gjort. om han inte måste så behöver han inte hoppa...? ja då blev det ju ett stopp. men sen hoppades kombinationen hur lätt som helst. i 1.20 så hoppade han jätte bra fram till näst sista hindret då var det jag som fick besluts ångest... framåt eller bakåt??? eller båda??? ja så höll jag på fram till hindret och som innan om piloten inte har bestämmt sig för vad som ska hända så gör man det lättaste. så 2 missar förstörde 2 annars bra ritter. imorgon är det 1.20 för steely och 1.30 på crax. får se hur det går, uppdatering kommer imorgon. nu är det kvällsmat för hästarna. god natt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0