hur jobbigt som helst!

var i stallet vid halv 7 i morse och red häppi och cosse. häppi red jag ut och galopptränade på. hon har ju en lite kula till mage som vi ska försöka minska tills på lördag. cosse red jag ut på en sväng först och sen trimmade vi lite på galoppen på banan. det är ju bra om den funkar hyffsat tills lördag.

sen kom vi till det jobbigaste... måla stallet! idag har jag rollat rött mellan 9 å 16, med en timmers lunch. hur tråkigt låter inte det??? alltså mer monotomt arbete får man leta efter. men nu e det bara en lite snut kvar sen är det slutmålat för i år hoppas jag. så imorgon blir det påfyllning i spiltor och boxar och mina bebisar ska få komma in och sova:)



en annan kulig grej är att vi lyckats monterat ner våran hittade fåtölj. så imorgon tänkte jag åka till syaffären och leta upp ett fint tyg så jag kan klä om den på mitt alldeles amatörmässiga sett 8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0