japp, då är jag här igen...

nu kommer hösten och jag tror att jag kommer ha lite mer tid och lust till bloggning.
men vad har egentligen hänt sen sist som det var seriös bloggning. vi har ju flyttat. och jag vet att det inte kommit ut en ända bild på nåt som har med huset att göra. men idag har jag lovat linda lite bilder.
ett bild regn kommer komma då jag har inrett alla rum så gott som klar så det dröjer ett tag till.
men här kommer det jag lovat linda:)


trälådan som jag målat om från mörkblå till vit med fina dekorationer (iaf enligt mig)


lilla rummet uppe. klarade bara inte av dom fula garderobsdörrarna längre. vänster före och höger efter. kommer helbild på rummet när den underbart mahognyröda väggen också är färdig tapetserad.

Kommentarer
Postat av: Grahnskan

MMääääh va e det för fel på tapeten till vänster.... jaja ok den andra va "oxå" fin.....lr finast..

Kul me uppdatering..

2010-08-11 @ 07:56:47
Postat av: Linda S

Ahaa, nu förstår jag din låda som du berättade om (den såg rätt annorlunda ut i mitt huvud efter din beskrivning ;-)Gillar den nya tapeten skarpt! Det blir nog supersnyggt när det är klart.

2010-08-11 @ 15:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0