pontus har varit duktig i helgen!

när jag var i tierp så tapetserade pontus och hans pappa i vårat lilla rum uppe. ni kanske minns dom svina fula garderobsdörrarna och den underbart röda väggen?
jag stod inte ut så jag och mamma drog iväg till rusta förra veckan och köpte tapeter. värdens klipp om jag får säga det själv. ett helt nytt å fint rum för under 400 kr. blev så glad när jag kom hem till detta fina rum:

blick från dörren. med en del fynd och pyssel. taklampa 9kr ikea. golvlampskärm gkås, ullared ca 300 kr. fönster skärm ca 100 kr gkås, ullared. bord, loppis 175 kr. stol, hittegods med nytt tyg. smålådor nymälad och pimpad av moi!


nya och fint tapetserade garderobsdörrar:)


bokhyllan, hittegods:)


jag gillar sånt jag hittar, så jag kan göra min egen grej av det och ha min alldeles egen stil. hoppas jag iaf;)

natti natt!

Kommentarer
Postat av: Grahnskan

Stiligt Malin, det tar sig i bloggen,,, ;0)

Fint ni får det.

Duktig Pontus med hjälp pappa......

Jess

2010-08-17 @ 07:47:07
Postat av: Linda S

Superfint!!! :-)

2010-08-17 @ 11:07:24
Postat av: Sandra

Så himla fint med "shabby chic"-möbler!!!Kul att det går framåt med både hus och hoppning.Jag saknar er alla där ute, både hästar och folk.

MÅSTE komma ut nån dag snart med Tyra om det ska bli nån hästtjej av henne;o)

Kram

2010-08-17 @ 20:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0