3 dagar kvar till jul.

nu är det bara 3 dagar kvar till julafton och min julkännsla är minemal. kan vara så att vara sjukskriven i december månad är nåt av det värlelösaste. jag vet ju att många har det mycket värre än mig, men ändå. i min värld och ur mitt perspektiv så känns det ruttet. jag gillar ju att köpa saker till mina nära och kära. nu e det pontes plånka som brinner;)
idag skulle vi gå och mysa i stan på julmarknad men fick ställa in. var tydligen kaos i trafiken och stopp överallt så vi åkte till stinsen ist. där blev det lite smått och gott. några pressenter och lite annat. jag hittade några benvärmare som jag skulle vilja gosa ner mina vader i. ska nog ta och införskaffa såna. men det blir väl efter jul då...

imorgon blir det en tidig morgon i stallet. jag ska dit och pussa lite på hästarna. kanske klippa någon och göra dom lite snygga. om kylan håller i sig så lär det inte bli någon utgång för dom. kallare än -15 så fryser vattnet i stallet om hästarna inte står inne och håller värmen uppe. så då kan man ju pyssla lite :)

nä sova nu om man ska orka upp imorgon. gó natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0