hej allihop :)

det blev en väldig snurra på kommentarerna. vilket jag tycker är roligt :) tack alla för era otroligt upplyftande och upplysande kommentarer. jag tror dom flesta tycker att all info som kommit upp är väldigt intressant läsning. trots att jag är en av dom som inte törs kolla på länkarna med bilder och filmer. jag är alldeles för blödig. kollade en video där dom "bara" skulle fånga hundar. gick väl 10 sek så var jag tvungen att stänga av. nu har jag iaf sett nog för ett tag framöver av sånt där snyfteri ;)

men en sak är säker när bessie ska få en lillasyster så kommer hon ifrån rumäninen och om vi har tur så heter hon maya ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna Thüring

Hej Malin! Kul att läsa om ditt nya kall. Har också suttit och läst igenom de senaste kommentarerna och jag är precis som du, alldeles för blödig för att ens våga kolla på sånna filmer. Går ibland på Discovery ett program som heter Djurpoliserna, såg ett avsnitt, aldrig gråtit så mycket i hela mitt liv och inte kunnat se på ett avsnitt till efter det. Förstår verkligen inte hur människor har hjärta att behandla djur så illa... Hoppas verkligen du lyckas hjälpa på bästa sätt och det är farcinerade att läsa om din insats. Hoppas allt är bra med dig annars. Kram J

2010-12-06 @ 23:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0