ipren den inteligenta värktabletten...

fy så kallt det är. inne som ute. hade en värdo natt, vaknade flera gånger ena gången ont i benet andra gången fryser jag tredje gången svettas sen ont i örat. jag avskyr sådana nätter. dom nätterna som aldrig tar slut. sen när det väl är morgon är man så trött så man håller på att svimma. så idag låg jag i sängen tills ett eller nåt. inte för att det var så himla lyxit utan för att jag inte klarade resa mig. låg bara som en dö sill och frös och det värsta av allt, mådde illa. pratade med sjuklingen maria som också är sjuk och hon upplyste mig om att det var så det började för henne för några dagar sedan, och idag låg hon golvad hemma i soffan. så man vet vad man har att vänta.

nu ska jag gå och sova tillsammans med iprenmannen ;)
godnatt


Kommentarer
Postat av: Grahnskan

Men Malin då, krya på dej....

Och föresten, ska du ej sova me Pontus??!! lr kanske e det han som e stora iprenmannen..

Hadé

2010-12-09 @ 22:18:56
Postat av: Mamma

Krya på dig gumman...

Hoppas det känns bättre imorgon.

Kram

2010-12-09 @ 23:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0