lasten till rumänien.

idag var Leif fråm dogrescue hos mig och hämtade alla grejer jag med hjälp av massor av folk samlat in till hästarna och hundarna i rumäninen. det hade blivit en hel del faktiskt. säckar med täcken och annan till hästar och hundar, sjukvårdsmatreal, kläder till dom som jobbar med djuren och mat.
man kanske får se sin jacka på någon där nere. och tänk om jag får se ett av millans segertäcke på någon av dessa utsatta hästar, vilken glädje! och jag vet att millan skulle vilja att hennes täcken gjorde nytta ist för att ligga i en tunna i stallet.
känns iaf jätte kul att sakerna nu har startat sin resa. dom tio biabäddarna som jag ordnade dit ner är ju redan på väg ner med den förra lasten.







hoppas nu att hästar och hundar slipper frysa (så mycket) och blir mätta i magen och att ett å annat sår kan läggas om.
god jul!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra jobbat Malin!

2010-12-16 @ 00:24:59
Postat av: Viktoria

Vad roligt att se att de kommit iväg! Tror allt att de är ett av täcken som Kedves bidrog med som jag ser på bilden, kul! :-)

All ära till dig Malin!

Kram Vickan

2010-12-16 @ 11:30:03
URL: http://viktorialinnea.blogg.se/
Postat av: caroline

Du är duktig du Malin, härligt att se! Hoppas din rehab går framåt. kram

2010-12-16 @ 13:58:43
URL: http://www.packelina.com
Postat av: Ann

Vad skönt att det hann åka iväg nu, så hästarna och hundarna får en julklapp. Du och alla andra har verkligen varit duktiga. Hoppas vi får se några roliga bilder från Rumänien. De jag har sett hitintills har ju inte varit så roliga. Vi ses ikväll!

2010-12-17 @ 17:28:29
Postat av: Mette

Du är verkligen duktig Malin! Tänk va glada de kommer bli med mat och värme!

2010-12-18 @ 21:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0