snart är det dax!!!

snart är det dax för mina (våra) grejer att åka till rumänien :) jippiiii!!!
det var ju ganska lugnt på bloggfronten förra veckan. det var för att jag var fullt upptagen att ragga ihop saker till dessa djur som är hemlösa, herrelösa och kanske ännu värre vanvårdade av ders ägare. har gått förvånansvärt bra. jag har samlat ihop 575kg kraftfoder till hästarna, 110kg täcken till hästar och hundar, sjukvårds matreal + annat smått å gott. fick även biabed.se att sponsra med 10 hundbäddar:) vilket jag hoppas på ska bli en ny samarbetspartner till dogrescue. jag hoppas kunna samla ihop yttligare saker tills det är dags att skcka iväg allt ihop. så om ni har något som kan värma, hjälpa dessa djur och människorna som jobbar där så hör gärna av er så kanske vi får se dina saker på bilder ner ifrån rumänien.
själv hoppas jag på att kunna hjälpa Maya där ifrån ;)

klicka gärna in på deras hemsida. kanske du får en favorit som du vil ta hem eller hittar något djur du vill vara fadder åt ;) http://dogrescue.se/

Kommentarer
Postat av: Linda S

WOW! Vilket beundransvärt engagemang Malin!! Heja dig!! :-)

2010-12-08 @ 23:46:50
Postat av: Grahnskan

Här blev den lite fleecetröjor, å nån jacka.. mössa och så..

Hoppas det kommer till användning..

Du e duktig du Malin.

Hoppas du har din lilla Maya snart...

Kram

2010-12-09 @ 07:28:21
Postat av: Sandra

Vilken jättefin insats du har gjort Malin! En stor kram till dig, nu har du förmodligen gjort julen lite uthärdligare för både hästar och hundar där i Rumänien.

2010-12-10 @ 17:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0