veckans stockholmare???

jessica granhn larsson den galningen har nominerat mig till veckans stockholmare. som jag brukar säga till henne "du är inte klok maddicken"! och vid ett sådant här tillfälle finns det inget mer passande att säga till henne ;)
men det är ju väldigt kul att det finns folk där ute tycker att man gör saker som är bra :)
så hur det nu än blir så vill jag bara tacka jessica. KRAM!!!
jessicas stämma kommer efter ca 8 minuter i klippet mellan 12.30-13.00:)
http://sverigesradio.se/sida/sandningsarkiv.aspx?programid=76

Kommentarer
Postat av: Linda S

Du gör ju bra saker Malin! :-) Vilken tid var det Jessica kunde höras? Finns en massa ljudklipp på sidan.

2010-12-13 @ 17:55:32
Postat av: Mamma

Jätte roligt Malin, du är verkligen värd det. Men jag är ju säkert färgad som mamma.....

Kram

2010-12-13 @ 21:10:12
Postat av: Grahnskan

Men hallå.... Om man gör bra saker ska man väl få credd gör det oxå... om man skriver så här du e lite sämre ridlärare just nu, menar ju inte då att du e dålig... Och då blir man ju bra på massa andra saker...

Och jag hoppas du verkligen har din lilla Maya hos dej snart..

Synd att du inta kanske blev vald.. Men du va ju iaf nominerad, det e ju ett steg på rätt väg.

Och Dogrescue kanske fick lite reklam iaf...

You go girl..

Kram

2010-12-14 @ 15:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0