vidare igår...

blir inga mer bilder från gårdagen. kvällsbilderna togs med kameran och till den har jag såklart inte med mig sladden.

kvällen igår bjöd på massa skoj. först började vi med att äta middag på ett steak hause. supergott! sedan blev det discobowling på experia. segrade gjorde ponte, jag blev mittimellan på en 3:e plats. hur nu det gick till med mitt släpande ben??? :) sen blev det massa olika aktiviteter. så som slå på en boxboll det hårdaste man kan. slå med en slägga, sparka boll och spela airhockey och allt avslutades med motorcyckel race. robin var starke adolf rakt igenom och jag kör tydligen motorcyckel bäst :) 


idag hänger jag och pontus tillsammans, och dom andra ska ut och åka skidor. får se vad vi hittar på.
adjöss så länge ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

HA det så skoj, ni hittar säkert på något kul att göra:)

2010-12-31 @ 15:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0