fettistisdag:) och OS GULD till sverige!!

japp en selmla har det blivit idag. mamma kom ut med en varsin till mig och sanna på lunchen. det var precis vad jag behövde. jag hade gått och tänkt på semlor hela dagen, inte för att jag e galen men för att dom pratade om semlor på radion hela morgonen. å när jag gick där med radion i öronen och mockade å slet så var det ganska trevligt med semeltankar:)

sen var det bara att sätta igång med ridningen. jag hade många att rida både igår och idag. igår var blev det 4 st var av steely på lektion. marre vilar några dagar. hon har blivit helt galen när hon är brunstig. sparkar och tjurar hela tiden. så hon tar det lite lugnt.
idag blev det lettan, alice, graciana och steely. mamma red häppi och craxen. lettan jobbade på jätte bra idag. gick riktigt bra i vänster galoppen som e det svåraste på henne.
alice har ju varit lite sådär så hon har tagit det lugnt i 2 veckor, men idag var det dax att börja rida ordentligt och vad har hänt då??? jo han har blivit sparkad eller nåt för hon kommer in med ett sår och ett svullet framben. jag blir så less. att det alltid ska vara nåt. graciana gick lite sådär idag. men hennes galopp var ganska bra idag. och nu på kvällen red jag steely. tränade på det vi gjorde igår. sitta i traven på volten, på ena halvan länga traven på andra halvan korta traven med hjälp av endast skänkeln och båda skulle dras bak och förbjudet att använda handen. va ganska svårt att sitta kvar speciellt på steely som inte har den bekvämaste traven. men idag gick det lite bättre faktiskt:)

OS guld till björn ferry alldeles nyss. shit vilken rolig sport att titta på på tv.
HEJA SVERIGE!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja,tänk vad sport kan vara spännande bara för att det är OS.

HEJA SVERIGE!!!

2010-02-17 @ 00:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0