hårdkörning idag.

man e ju lite lonely lennart med all ridning vissa dagar. idag var en dag med mycket häst, svett å snö;). red 3st och longerade 3st. crax, graciana och steely fick träning i drygt knähögt med snö på fältet. och lettan häppi och alice blev longerade i lika mycket snö på stora ridbanan.  det var longeringen som tog musten ur mig. shit va jobbigt at trampa runt i snön. kan tänka mig hur det var för tottisarna. har jätte härliga bilder på dagen men det tag alldeles för långtid att ladda upp dom med min lilldata så det får bli en senare uppgift.

god natt, får se om det blir nåt bloggande imorgon eller om jag e för trött när jag kommer hem. adjöss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0