hoppning.

lång dag som vanligt på torsdagar. först jobba, sen red jag graciana och marre. marre arg som ett bi. hon e helt bäng nu när hon e brunstig. kickar som en galning mot skänkeln, men hon skärpte sig lite mot slutet iaf. sen var det hopplektioner. jag kände mig nöjd över dagens övningar. sen var det stallmöte för alla som jobbar. gick bra tycker jag. så nu hoppas jag att dom gör som jag säger och inte som jag gör:)
sen var det ett härligt avslut med hoppträning för mig själv. idag red jag crax. han ska ju tävla på söndag. jag tyckte inte att det var något direkt problem, men alla höll inte med. känns ju inte så värst bra inför söndagen. men men det går säkert bra.
vaknade till nyss. hade nickat till alldeled nyss när jag vakna till hade jag gjort väldigt många n, så nu e det dax för duschen och sen sängen.

god natttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

Kommentarer
Postat av: Mamma

Äsch, inget att bry sig om. Jag tyckte också det såg ut att gå bra. Du vet att ibland måste man bara gnälla.....

SOOOOV GOOOTT !!

2010-02-18 @ 23:46:25
Postat av: Sandra

Ja, jag tror jag kan gissa vem som var gnällig och som sagt, ibland kanske det gnälls mest för gnällandets skull.Lycka till på söndag, hoppas att Crax inte tycker att framridningen är allt för läskig;o)

2010-02-19 @ 11:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0