lördag och 1:a melodifestivalen är avklarad

hej igen! var ju 60 mil och några dagar sen nu.
skriver på marias dator så det blir tyvärr inga bilder. men idag blev det ridning på marre och graciana på morgon. dom gick ganska okej båda två. marre måste gå till tandläkaren snart tror jag. hon ligger gärna och biter i bettet på vänster sida. graciana e ju som hon e när hon inte har fått gå ut på mogronen. dvs lite värre än vanligt. men hon gick lungnt och hyfsat avslappnat stundtals.
sen åkte jag med ekersens till stinsen. vi tog en sväng förbi kungsholmen och köpte 4 köksstolar till det ekersenska köket. blev ingen direkt shopping förutom en lite present till tuva som blir 3 år nästa fredag.

melodifestivalen. för en gångs skull så röstade svenska folket på samma sätt som jag skulle gjort om jag fick bestämma. sen säger jag bara: silver! vad va det??

imorgon blir det sovmorgon och sen ridning. å imorgon ska jag fixa mitt andra insynsskydds fönster också. bildgaranti på det;)
nattinatt

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Gillar du hästar? - Kika gärna in på min blogg då som är Sveriges tredje största hästblogg!

Du kanske också gillar den som många andra hästmänniskor runt om i världen.



PS. Just nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna ett fint smyckes-kit från dyra märket Tiffany & Co. Kolla på menyn till vänster på min blogg om hur du tävlar!

2010-02-07 @ 21:52:27
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0