MMX.

nu sitter jag här på sturup och väntar på att klockan ska gå och jag får komma hem. utanför fönstrerna viner snön i vinden. hoppas man inte får nån rookey till pilot. kan nog bli lite sådär skakigt ändå.
men det ska nog gå bra.

2 dagar är över på flyinge. det här har nog varit den bästa omgången av alla än så länge på tränar utbildningen. men börjar tvivla lite på att man kommer greja examen. allt ska ju vara så speciellt hela tiden. jag är ju inte så mycket för sånt där speciellt special. jag gillar när det är vanligt och avslappnat. men det var intressant att se peter eriksson idag. han är ju lite mer bara som vanligt. avslappnad och inte så petig med oviktiga saker.
jag smygfilmade lite idag när han hade clinic. hoppas det blev okej och att man hör nåt av det han säger. men det får jag fixa när jag kommer hem. om jag e hemma i något så när god tid.
bye bye so long;)

Kommentarer
Postat av: Pia vW

Trevligt att du är hemma igen!

2010-02-03 @ 10:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0