skit! fd hej hopp.

hade nyss skrivit ett sånt bra inlägg, men råkade trycka på fel knapp och poff så är allt borta.
så nu blir det bara en kortis.

red alice på dagen idag. första gången sen veterinären var där och kollade henne. hon var jätte mjuk och fin. men det var ju inte så ansträngande. skritt och trav runt 4kantsspåret.
sen blev det en sväng till horze för vantar och glo på ridbyxor. så jag kom hem med nya vantar och ett par brallor. dom e så jäkla snygga dom där byxorna.




sen red jag graciana en sväng på fältet bakom ridhuset. men det var drygt knähöjd i snön så det blev bara en sväng på 20 minuter. vill ju inte utmana ödet.

på dressyr lektionen i kväll så red jag crax. han var jätte duktig idag. tur för mig att vi övade mycket på förvänd galopp igår för idag gick det som en dans. det blev också mycket övande på öppna, sluta och skänkelvikning. alltså mycket sidvärtsrörelse.

craxen e trött och svettig, men ändå lite nyfiken på vad som händer i stallet.



fönster bilder kommer när det är helt klart. jag väntar fortfarande på att jag ska fixa hönsnät som bakrund. men vad jag hört så kan det bli några dagars väntande;)

Kommentarer
Postat av: Pia vW

Tycker nio börjar ha liiite många ridbyxor nu faktiskt!

2010-02-09 @ 08:03:56
Postat av: Johanna Thüring

Jag tror Crax va på bra humör igår, han fick en massa extra uppmärksamhet av mina hästis barn igår. vi stod och klappade honom medan vi kollade vilka tecken han hade OCH herregud vad han njööööt! =)

Det roligaste av allt med honom va att han hela tiden sänkte ner huvudet till barnens nivå och gosade verkligen in sig hos barnen. haha

2010-02-09 @ 21:07:46
Postat av: malin

han e fiiin han, min lilla crax.

2010-02-09 @ 21:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0