vecka 6 å söndag.

söndag e det idag igen. allt går så himmla fort hela tiden. dagarna bara rusar förbi så jag hinner knappast med någonting och allra minst hinner man med att blogga.
men i helgen har temat varit kalas. i fredags var det tuva som fyllde 3 år. så vi var hemma hos ekersens och åt pizza och åt godis och glasstårta å kollade let´s dance. hade med mig kameran men det var också allt, inga bilder blevdet där inte.

och igår var det pontus mamma som hade 50 års fest. då hade jag både med mig kamera och tog kort med den. trevlig var det med god mat och trevlig sällskap:)
grattis i förskott Yvonne!


idag har vi gjort lite allt möjligt. först var jag och mette ute och red. jag på graciana och mette på crax. sen åkte vi till pontus föräldrar och åt rester från igår. man kände att det var lite sömnigt i sjudargården idag ;)
sen åkte vi för att köpa hönsnät till mina insynsskydd. äntligen efter många veckors väntan tog man tag i det. jag känner mig mycket nöjd med resultatet iaf. nu saknar jag bara ett kort på mig och graciana på tävling och sen hade jag missat att skriva ut bild på steely men det kommer det också.




å sanna, hönsnät är det nätaktiga du ser bakom fönstret som allt sitter fast i ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättefint med dina fönster !

Kram

2010-02-14 @ 21:41:01
Postat av: KungsGrahnen,

Fina insynsskydd du gjort...

2010-02-14 @ 22:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0