-22 är inget -25 e värre!

värre var det idag. -25 grader i morse allt vatten till alla stall var fruset. ingen höjdare precis. alla hästar inne hela dagen. inte precis vad man drömmer om en kall onsdag morgon.

men nu har det börjat ordnat upp sig. uggsen jag hämtade igår känndes lite trånga i tån. men ingen orkar skicka tillbaks så dom ska jag sälja till pappa tänkte jag. inte till han alltså utan till sofia:)

så köpte jag mig ett par nya idag, som jag kunde ha:) känner mig mycket nöjd eftersom den sibiriska kylan ska komma till sverige, brrr...
foto imorgon :)

natt natt

Kommentarer
Postat av: pap

Pappor kan man alltid lura!

2010-01-07 @ 00:14:04
Postat av: Mamma

Men, ett par till. Vad förvånad jag blir att det blir fler skor i din hylla....

Tur att det finns skor att köpa för alla väder !!!

2010-01-07 @ 08:56:24
Postat av: Linkan

Hoppas allt är bra med er ! lägg ut lite bilder på fina stallet o hästarna, hemlängtan har börjat satt sig i mitt huvud lite mer nu . :)

2010-01-07 @ 09:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0