-22

o my lordi! om jag var gnällig igår när det var ca -12 grader ute och jag var i ridhuset i 5 timmar så var det inget, å då menar jag inget mot var det var i dag. när jag kom hem så stod det -22 på termometern. och den e ju vid husväggen. alla som hängt i ett ridhus vet hur jä..a kallt det är!

men jag frös inte helt ihjäl bara halvt jag tror att det som höll mig varm var att jag visste att jag skulle få åka och hämta ut mitt sko-paket på ica. "uggsen" var lite sådär, skulle nog tagit en storlek större så man skulle kunna ha 3 strumpor i, eller nåt??
men mina skor med en liten klack är jag så nöjd med. kanske inte världens bästa kvalitutta men funkar för mig. vad det gäller skor så e jag mer för kvantitet än kvalitet. ju fler desto bättre;)

mig veeerry häppy!



Kommentarer
Postat av: Grahnskan

Åhhå, e det de nya att ha i ridhuset då det e lite små kyligt???, tänkte de svarata. hahaha snygga!

Brrrr

2010-01-06 @ 00:11:31
Postat av: Mamma

Fröken, skulle inte du sluta att köpa så mycket skor?:)

2010-01-06 @ 00:50:39
Postat av: Grahnskan

Mammor....

2010-01-06 @ 17:21:45
Postat av: Grahnskan

Mammor....

2010-01-06 @ 17:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0