back in real life...

japp, då e man tillbaka i verkligheten igen då. å med råge. dom flesta kanske får komma igång med jobbet med en mjukstart men jag körde första dagen med en riktig rivstart. typ dacarrallyt. först jobba i stallet med allt vad de hör till -10 grader, mycket kläder, mycket snö och allt annat som inte gör jobblivet allt för lätt. sen kom själva grädden på moset. 5 timmar i ridhuset 4 hopplektioner. sa jag att det var -10 grader och jag klumpa runt i termobyxor, uggskor och min jätte parkas. man e ju inte dirket smidig. men tiden gick faktiskt riktigt snabbt, utan att jag visste ordet av så var det slut. men riktigt kul var det. det var 4 grupper och alla på helt olika nivå. allt från nya barn till dom som hoppat ett tag till vuxna ridlärare till skräckslagna mammor som inspererats av sina duktiga barn. kul var det iaf, hoppas dom tyckte det också.

sen på moset så placerar man det lilla körsbäret. en ridtur på graciana. passade på att hoppa lite studds med henne. tror att det är bra streching för hennes rumpmuskel.

marre och häppi fick ju ett varsit nytt träns igår. men marres var ju såklart för stort så det var bara att byta. men häppi¨fick ta en test tur idag med mette och det nya tränset. det är sååå fint :)
imorgon vill jag rida någon med nytt träns. det är konstigt men det är så mycket roligare att rida med något nytt:))

häppi i sitt fina träns.




natti natt, imorgon är det ett likadant marathon som idag så nu e det dags att bädda ner sig i den sköna säng jag nu sitter och skriver i.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fina, fiiiiiina Häppi. Måste lukta på mule snaaaaart!!

2010-01-05 @ 19:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0