grattis pappa!

ska snart gå å lägga mig till johan falk. måste bara bortförklara mig varför jag inte bloggat på några dagar. jag finner ingen tid att blogga på helgerna. vet inte varför men så e det iaf.
men imorgon ska jag lägga upp bilder å filmer från dagarna som gått.
nu på kvällen så har vi varit hos pappa och anna och ätit middag. pappa fyller nämligen år idag. 53 om man ska vara noga. dom bjöd på kinamat. väldigt gott. tack för det:) pappa fick en mössa och en bok. snygg mössa och en bok som verkade vara mycket bra.
god natt då så lovar jag påfyllning imorgon;)

(lite gammal bild, men han har inte åldrats en dag sen den här bilden togs;) kram pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0