halvlek idag.

nu e det halvlek på arbetsveckan:) det är ju galet vad veckorna rusar förbi. idag har jag som vanligt jobbat först sen red jag, mamma och sanna på fältet bakom ridhuset. idag var det alice och häppis tur att trampa lite:)

mamma och häppi.

sen hann lektionerna börja så crax fick också en sväng på fältet. han är så muppig i snön. han vågar inte gå i snö som inte har några upptrampade spår. om jag försöker få honom att gå i spåren så ska han hem till varje pris. men vi kom iaf runt det där fältet några gånger.

craxen å jag. (pontus var fotograf)

nu e det sova som gäller, imorgon e det 15 timmars dag i stallet å då måste man vara piggelin...
natt natt

Kommentarer
Postat av: KungsGrahnsen

Hahahaha snygga skrittäcken

Men ärligt fotografen va inte den bästa... Sorry Pontus, Men du lagar schysst mat, fortsätt me det..

Grahnskan<3

2010-01-21 @ 21:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0