söndag igen...

å vad veckorna går fort. bara 4 dagar kvar sen är terminen slut. å så skönt det ska bli, sommar igen! idag har jag och världens snällaste jessica kaklat köket i lägenheten. blev himlans fint iaf.
har ju som vanligt inte bloggat nåt i veckan, är alldeles för slö, men här kommer veckan som gått i bilder.

bessie tänker ta sig årets första simtur.


arwen får framskor för första gången.


arwen å co på sommarbete. man ser hennes ben i bakom grace hals:)


köpt mig ett par fina träskor:)



Kommentarer
Postat av: Grahnskan

Äsch då världens vet jag inte men jag tackar.. det e bara sköj att kunna hjälpa till me nåt.. Tur man "kan" nått.

Åhhå alltså 2par skor till familjen Eriksson på en och samma vecka,stiligt, lite olika hållbarhet bara, du kan ju säkert ha dina nästa sommar oxå. Men det bör nog inte Arwn..

Jess

2010-06-07 @ 08:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0