klubbtävling med graciana och steely.

idag var jag med på klubbtävlingen med graciana och steely. blev ett ganska gott slutresultat. etta på graciana och tvåa på steely. graciana var jätte duktig, steely där emot är lite grinig just för tillfället. tror det kan bero på att han fäller nu. han e ju en känslig häst. hoppade bara en 1.00m på dom men dom var ganska slut båda två när allt var över. dom e ju lite lätt spännda bådatvå...
http://www.youtube.com/watch?v=YEYdlwyo7gU

imorgon är det ju dressyrträning igen. dagar och veckor rullar ju på så himla snabbt helatiden. undra vem jag ska rida imorgon??? får ta det imorgon.

nu måste jag sova mina ögon e sååå trötta.
god natt:)

Kommentarer
Postat av: Grahnskan

Kul att du får u dina filmsnuttar... men jag som vill ha ut en liten stackarssnutt, får bara fel... undra om det e åldern lr datan.. jag e nog totalkass..

Grattiz till vinst ;0)..

Grahnskan

2010-03-28 @ 22:09:28
Postat av: Anonym

grattis !

2010-03-29 @ 09:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0