lite piggare idag:)

nej, det blev inga filmer igår. jag var så sjukt trött när jag kom hem kl 8 att jag klarade knappt av att få i mig middag. åkte hemifrån 6 igår morse och kom hem kl 20. där emellan var jag på strömsholm och hade ångest.
det värsta jag vet är att redovisa. och igår så skulle vi först på förmiddagen redovisa i klassrummet. vi hade sitsar. jag brukar ha rätt bra koll på det där, men igår hade nog våran grupp den sämsta redovisningen genom tiderna, ångest över det. sen blev vi indelade i grupper och skulle tillsammans ha hopplektion för ekipage på olika nivåer. allt från unghästar till 1.30 ekipage. man hade ju önskat att man skulle få dom som hoppade 1.00m men icke. jag och min grupp fick det värsta, dom som hoppar 1.30m såklart. inte nog med det, vi fick vänta till sist av alla innan det var dax för lektion. men vi hade tur, ryttarna var väldigt ödmjuka och lyssnade och försökte ta till sig det vi sa. jag började med min del av ridlektionen som var framridningen. som gick helt okej. jag smyg kikade på helenas anteckningar och det jag såg verkade vara positivt iaf :)

idag ska vi hämta lettan på ultuna också. hon åkte dit igår för att hennes hals å nacke ska kollas upp ordentligt. men dom hittade inget på vanlig röntgen igår, så idag ska dom skintröntga henne. håller alla tummar att det går bra!

lettan i en skön galopp härom veckan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0