onsdag.

idag har jag tagit det ganska lungt med hästarna. ganska många har vilat men inte steely, graciana och marre. steely red jag ut på, vi körde runt på grusvägarna runt omkring stallet för jag orkade ju inte brodda. han var ju pigg och glad iaf. graciana fick komma ut och skritta, hon var ju så snorig igår så det blev lungt för henne idag. marre fick sin skrittpromenad idag i väntan på att hon ska bli bra i benet. stackarn hon får aldrig vara frisk.

graciana igår när jag longerade henne.glansig i pälsen va? :)


arwen som skötte sig så bra med inspänningarna igår.


arwen och steely pussas,
-han e ju så snygg.
jag tror dom minns sin kärlek över staketet från i sommras.
steely tjöt som ett sto, vilket aldrig hänt förut, alltså kärlek;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0