ridit arwen idag igen:)

japp då var det dax för en liten uppdatering igen. har faktiskt försök med lite filmer och bilder men det går så trögt med trådlöst bredband att jag alltid hinner somna innan det hunnit bli klart. så nu får jag ge upp det där tills pontus fixat ny sladd till stora datorn.

men sen sist så har jag gjort en hel del med lilla arwis. igår hoppade jag upp för första gången. hon var dö snäll. men det var inte mycket som funkade. inte gasen, bromsen eller ratten. men det blir väl bättre med tiden. jag tycker redan att det var lite bättre idag än igår. hon är ju väldigt snäll iaf. igår hängde jag på bakom sanna och ettan men idag var vi alldeles ensamma i ridhuset och hade ingen att hänga efter så då var det bara att klara sig själv. men det gick ju det också:)

sen har jag ju såklart ridit mer än det idag. det har också blivit graciana, crax, steely och lettan idag. alla blev ridna i ridhuset idag.
natti natti.

Kommentarer
Postat av: johanna L

Hejsan, vad kul att det går så bra=)

2010-03-17 @ 09:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0