söndag och slutkörd.

shit va trött jag är! har varit en hård helg och imorgon är det 10 timmar på strömsholm som gäller. men nu en snabbis om helgen. fredag och lördag har jag varit och tränat för daniel svensson med crax och steely. och idag har häppi, graciana och crax tävlat. dom var jätte duktiga allihop. häppi var 2:a i både 1.00m och 1.10 :) graciana var fiolsträng och jag blev helt slut av att pressa henne runt banan. i 1.00m 4 fel och i 1.10m 8fel, helt okej för någon som inte tävlat på några år. å craxen fick 4fel i 1.20m och i 1.30m kom vi 4:a. mycket nöjd över alla 3.
imorgon ska jag lägga upp lite filmer å så, men nu måste jag dajja så jag orkar upp imorgon.
goooooooooooood nattttttttttttttt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0