sorry för dåligt bloggande...

men vi har haft fel på våra internet den senaste veckan. och jag som tagit massor med bilder.

lite snabbt vad som hänt. ridit dressyrlektion på graciana. (finns film på ekersens blogg) sen blev arwen chipmärkt. gick riktigt bra. hon var medgörlig som vanligt (än så länge). sen kom nya sadeln. hur skön som helst! passar perfa till min rumpa och i å försig bra till crax, häppi och steelys ryggar också. hopptränade steely i torsdags, sadeln var väldigt trevlig att hoppa i också:) igår blev det löshoppning för arwen. hon e snabbtänkt och lär sig fort (film kommer strax):) idag har vi varit hos pontus syrra katrin som fyller 25år idag. GRATTIS!!! trevligt trevligt, avslutade med middag med per och yvonne på kopparkiteln. jag säger bara sigtunagös... mmmm....

fina arwen.


inte ens lungn efter en hård dressyrlektion...


häppi i nya fina sadeln:)


svettig steely efter en ensam och stenhård hoppträning. vem var tröttast??


nu ska jag ladda upp filmer på youtube när arwen hoppar och blir longerad.
see you soon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0