tidig tävlingsmorgon.

sitter nu i lastbilen och är på väg till södertälje. idag är det allsvenskan som gäller! ska bli så roligt, jag älskar lag. man har så mycket mer press på sig att prestera och det brukar fungera ganska bra på mig. men innan man ens kan börja prata lag så ska man ju bli uttagen. det är först en förklass å där måste man vara vara 1 av dom 3 som presterar bäst och ha en ritt som ser säker och stabil ut för att inte bli bänkad:S så jag hoppas på det bästa. hoppas att craxen är på ett bra och lungt humör;) men även häppi är med idag. crax kan ju inte åka ensam så jag var ju ändå tvungen att ta med en sällskaps häst. så hon ska få hoppa klassen efter lagklassen. håller tummarna för henne också. hon har ju väldigt goda resultat dom senaste tävlingarna. 3 tävlingar, 6 klasser, 6 felfria rundor och 5 placeringar:) riktigt goda odds om jag får säga det själv. men man ska inte vara för säker på nåt det kan ju gå hur som hels ändå.

igår var det ju elitallsvenskan i södertälje också. det gick tyvärr inte så jätte bra för märsta då. vi slutade näst sist på 8 fel. inget tokigt resultat men dom ändra var bättre helt enkelt. 3 lag var felfria å gick till omhoppnig. 3 hade 4 fel och 2 lag 8 fel. men vi hoppas på bättre resultat nästa omgång.

hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0