torsdag.

veckan e snart slut och jag är nyss hemkommen från en lång dag i stallet. har varit ganska duktig idag och hunnit med allt som jag skulle. longerade graciana och lettan. graciana gick väldigt bra på linan. kämpade på bra och var helt slut när vi var klara. lettan var också duktig. hon kämpar alltid på så duktigt. tog det trotts allt ganska lungt och i hennes takt. sen e jag nu också ensam med arwen. J sköter inte henne längre så det var bara att ta tag i henne idag. så idag blev det longering. gick riktigt bra. hon galopperade på linan för första gången och var jätte duktig, men ganska busig, brallade å bockade:) imorgon så tänkte jag testa va hon gör om jag spänner i henne lite grann.

sist av allt idag så e det ju som vanligt dax för hoppträning. hade inte så jätte mycket lust att gå ner i ridhuset, men tur att jag tog mig samman. häppi var så himla duktig! var iåförsig bara 2 hinder, en oxer och ett räcke på varsin långsida. men hon hoppade hur bra som helst. hoppade minibanan på 1.30-1.35m. och inte en enda negativ tanke från min sida:) känner mig super nöjd iaf.

nä, nu e det duschen som väntar, god natt.





Kommentarer
Postat av: Mamma

Jätteroligt att det börja fungera med Häppi!!!

2010-03-12 @ 12:14:56
Postat av: Anonym

Kan inte någon filma arwen när hon går på lina ? skulle vara så kul o se :)



kramkram

2010-03-12 @ 13:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0