trött mössa söndag.

trött och orkeslös. förkyld och hängig det är jag det. det hjälpte ju inte att man stod i spöregn i nyköping igår. vi var och kollade på norrköping horseshow. det var jag, sanna, mamma, maria och tuva. allt var bra på vägen dit,  men sen hem va det värre. vid nyköping pajade ekersens bil på motorvägen och det var bara ringa bärgningsbilen. fick åka olagligt flak till skavsta och hyra bil:) sen fick vi åka hem. tog bara 5.5 timmar att komma hem. dit tog det bara 2;)
så idag mår inte kroppen bra. red corre idag på dagen sen var det bara att tvärdö i sängen. så imorgon blir det nog ingen ridning. bara jobba sen hem och sova. men vem vet min kropp är väldigt bra på återhämtning. måste väl ha nåt som är bra eftersom annars så är det ju mest fel på det mesta.
så nu måste jag sova så kroppen har lång tid på sig att reparera. natti natt!


Kommentarer
Postat av: Grahnskan

http://www.alyose.com/products-page/utvartes/vartmota/

2010-06-02 @ 21:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0