dressyr 30/10 2010



var och kollade när dom red dressyr i lördags på mina fina stjärnor :)
mamma rider alice =skimmel
ann rider graciana = fux
maria rider crax = liten m.brun häst ganska bred bläs, ser svart ut med blått schabrak
sanna rider häppi = brun inte så stor. sanna e liten med svarta kläder.

sen är madde med också på ridskolehästen talan. han är den större bruna, madde har en röd väst.

å gud så kul att sitta på läktaren. hempas kommentarer och ryttarnas svar. riktig underhållning en lördagmorgon.

bra jobbat tjejer!!!

Kommentarer
Postat av: Ann

Skönt att du i alla fall kallar "oss" tjejer. Jag är oändligt tacksam att det är lite halvbra kvalite, men man ser ju ändå vad som behöver justeras......

2010-11-01 @ 12:38:51
Postat av: Mamma

Kul,kul jätte kul. Ser ut som ett jä....a getingbo.

Tur att bilden är ganska suddig---:)

2010-11-01 @ 13:46:55
Postat av: caroline

Va fina dom är dina pärlor! Min pärla mår sådär, jag har precis satt igång henne och hon sparkar en del men vi ska utvärdera henne om en vecka så håller tummarna att det går åt rätt håll! Hur mår du? Och när är du uppe i sadeln igen? Kram

2010-11-01 @ 15:46:22
URL: http://www.packelina.com
Postat av: Grahnskan

Men Malin vad e det för musik.... Synd att man inte fick njuta av kommentarerna. ;o) men kan tänka mej...

Haha

2010-11-04 @ 08:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0