en rusande helg

har varit en helg som bara rusat förbi. kalas fredag, lördag och söndag. alla mycket trevliga och olika. det var ett 11- ett 60- och ett 30 årskalas. 
nog om det nu.

igår var jag och hälsde på steely som är på "spa" hos ullis och stefan på fjällsta. eftersom jag inte kan rida nu så har mamma och co allt för mycket att göra med alla hästar. så stefan som alltid gillat steely erbjöd sig att ha honom hos sig under en tid. dom har ju ett superfint stall med fina hagar fint ridhus och ja allt är väl varje hästägares dröm egentligen :) steely går med 2 valacker. en är 2 år och en 5 år. steely som gillar att leka kommer nog ha jätte roligt när dom lärt känna varann.



om ett tag ska jag åka till stallet och kolla när sanna rider arwen. måste bara vänta på att pontus slutar jobba. ska komma ihåg att ta upp telefonen och fota lite idag också. jag har ju under hela helgen + igår inte tagit ett ända foto. så typiskt, när nåt händer så kan jag inte ens komma ihåg att fota. därför ganska tråkigt inlägg. inläggen lyfts ju alltid med ett kort eller två.

hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Urkas

Nämen är han hos Ullis & Stefan? Då ska vi rida förbi & morsa på honom nån dag =)

2010-11-11 @ 08:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0