helgen som gick.

i lördags så blev det en tidig morgon i stallet. var där vid halv 8 och kollade när maria red crax och mette red häppi. sen var det ju dressyrlektion kl 9. sanna red arwen. och det gick riktigt bra. men oj vad svettig hon blir. men nu är det inte många pass kvar för henne. snart väntar en lång vintervila för henne.

mette och maria rider crax och häppi. mette överst och maria under.



lördag kväll tillbringades i klubbis. mycket god mat och som vanligt trevliga vänner:) maria K hade fixat klubbis så fint. några var piggare än andra när vi åkte där ifrån men roligt hade allihop ;)



pontus jobbade igår kväll och jag var själv. då passade jag på att smygstarta julpyntet. inget märkvärdigt men det höjde mysfaktorn lite iaf.

julstjärnan syns inte utifrån så ingen utomstående kan åka förbi och tänka att det bor nån mupp som sätter upp julsaker alldeles för tidigt där.

Kommentarer
Postat av: Grahnskan

Så fint du gör...

2010-11-23 @ 07:41:22
Postat av: Mette

Ähh det var ju inte så farligt med gaffeln-i-munnen bilden :P det var riktigt fint det du gjort på framsidan med granriset :)

Kan inte du skicka den bilden på mig och häppi som är 4 från vänster?

2010-11-23 @ 15:13:24
Postat av: malin

tack å tack!

mette: jag behöver din mailadress så jag kan skicka bilden :)

2010-11-23 @ 16:36:32
Postat av: Mette

[email protected] :)

2010-11-25 @ 22:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0