hoppelihopp :)

hej hopp i galopp! idag är det för mig en händelserik dag som har passerat.
imorse när jag låg i sängen och glodde runt på nätet ringde pappa. "studsade" upp och gjorder mig iordning och hängde med honom till ikea. det tackar man ju aldrig nej till. inte för att det är en höjdare och hoppa runt på världens största affär men ändå. ett ja till ikea sitter liksom i ryggmärgen :)
sen bar det av till stallet för att sitta på läktaren och "övervaka" löshoppning med unghästarna. arwen fick ju också va med. hon tycker att det är himlans kul. blev inte så höga hinder idag eftersom det är svårt att göra något aktivt från läktaren.
sen fick alice och graciana också hoppa lite. alice tyckte det var roligt medans graciana inte tyckte det var allt för toppen. alice hoppade väl 1.20m medans graciana inte hoppade alls lika högt.
för dom var det väl inget med tanke på att dom hoppade minst 1.50m i tyskland. men å andra sidan är ju vårt ridhus 1/2 storleken och den tyska ordningen har inte riktigt infunnits i vårat ridhus än.
ikväll laddar jag upp filmer om inte datorn tar för lång tid på sig.

nu ska jag klä mig varmt för att åka med maria och kolla när hennes lillesyrra hopptränar för fredrik knutsson, som dessutom är en av våra tävlingsryttare. KUL! kan man inte rida själv får man kolla när andra gör det. själv ska jag drömma lite om när crax och jag tränade sista gången innan operationen. min lilla stjärna♥

stjärnan på tävling i karlstad i sommras♥

Kommentarer
Postat av: Grahnskan

ÅÅÅhh hade velat varit me idag... spännande och se om Beppan hoppa lr bara NEJ... Men man kan ju hoppas att det blir flera gånger.. ;o) Lycka till imorgon nu,,.

See Ya Kram

2010-11-03 @ 22:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0