jag vill ha!!!!

2 st ektorp fåtöljer från ikea! letar som en galning på blocket. hittat några till överkommliga priser, några är sålda och några har inte ens mage att svara på ett mail och säga att dom inte har dom kvar. vad är det för stil??? jag håller ju på att bli galen av allt gloande på blocket och av att gå in på mailen 150ggr om dagen. jag börjar ju bli psykad på riktigt av det här. jag är ju så att om jag bestämt nåt så vill jag göra det på en gång, har ingen tid att vänta alls.
så om någon där ute har vita eller beiga ektorps fåtöljer att sälja hör av dig till mig! jag vill köpa!



Kommentarer
Postat av: Mette

Hej Malin!

Mamma och per har en, beige... jag tror dom ska göra sig av med den!

2010-11-18 @ 15:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0